måndag 18 januari 2010

Vinter och sjukdomar...

Varför blir man sjuk när man absdolut inte hinner det?
Det är ett underligt fenomen som ofta återkommer, tycker jag.
Skulle ha ljusparty imorrn...., hmm, faaan!!

För att prata om något roligare, jag fick min bil såld igår!! Gick ju riktigt snabbt!! :-) 12000:-!! :-D Visserligen försvinner de i mina räkningshål, men det känns skönt att kunna göra ett skutt framåt där! :-)
Ska ta och sätta ut min dubbelsäng på Blocket eller Tradera. Frågan är vilket som ger mest...! ;-) Nu börjar man ju bli lite girig...!! ;-)
Försöker komma på fler saker som jag inte behöver,som jag kan sälja...! :-D

Nu när jag är hemma och är sjuk så surrar tankarna runt i huvudet ännu mer.Positiva och negativa i tvära kast! Rena berg-o-dal-banan...! Usch!!
Ena stunden planerar jag att göra om i huset, andra stunden vill jag bara flytta hem till Småland och finnas nära tillhands för mina föräldrar som är över 80 år!
Kunna träffa mina vänner där nere mycket oftare och naturligare än när man är nere en helg och tiden är begränsad! Sen oas så skulle jag ju sakna vännerna jag fått här uppe!! Hur faan ska man göra?!!
Känns som om huvudet ska explodera av alla tankar...!
Febriga kramar Från Ullis

1 kommentar:

  1. Nä va roligt! :D Visste inte att du hade en blog, då lägger jag till idg. =) Kram

    SvaraRadera