fredag 8 januari 2010

Infira nyårslöftet!

Idag har jag införskaffat nya träningskläder!! Steg ett mot att infira mina nyårslöften...! :-) Hoppade in på Outlet efter jobbet idag. Säger bara 50%....! :-D
Massvis med nyhemkomna Championkläder! Tre par byxor och en väska! Nu kan jag inte skylla på att jag inte har några kläder jag kommer i...! Bestämde även med henne som jobbar därinne att vi ska börja träna ihop på Sporti. På tisdag blir det Viktväktarna för mig, sen börjar vi med vår träning! :-) Tänkte jag skulle börja lite smått redan imorrn med att ge mig ut och gå i en timme med hundarna. Med lite Armens på kinderna så pallarna man kylan...! :-) Ska ta och mäta mig ikväll...! :-S
Är på lite bättre humör nu ikväll än jag var på jobbet. Blev beskylld för att ha varit ute för mycket på FB på jobbet, samt att min kollega lagt passiens för mycket. Gjorde mig vansinnigt irriterad, med tanke på att det finns så många på kontoret som är inne på FB hela tiden. Ibland måste jag säga att jag blir j-vligt trött på mitt jobb!! Jag hatar småaktighet och avundsjuka!! Har folk inget annat än att hålla reda på vad andra gör???
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och varva ner helt och titta på tv!
Natti o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar