lördag 2 januari 2010

Kontantkortsinternet....

Idag när jag skulle lösa Melodikrysset på nätet i vanlig ordning, fick jag upp sidan; kontantkortet tomt, du får 20 minuter att fylla på from när du trycker på knappen. Jaha, det var ju inte vad jag ville fokusera på när det var mitt älskade Melodikryss!! Hade nyss gått upp samt dessutom inte hunnit få i mig något kaffe!! Så det fick gå med lyssnande istället och hjälpa mamma när hon ringde vid snabbgenomgången. Det var två ord vi inte klarade, så jag ska ringa min väninna som är ett musikaliskt geni! :-) Bra orsak för att få sig en härligt uppiggande pratstund! :-D
Nu när jag för en stund sen satte mig ner för att fylla på kortet, fick jag göra sex försök innan det lyckades! Himla tur man har ett jävla tålamod!!

Nu äntligen byts det bromsar på min nya älskade bil! Undrar om det är med beräkning att de inte byts förrän nu?!! Har inte haft en bil jag varit så stolt över och verkligen känt att det varit min egen som denna och förstås min Opel jag hade! Lite kul att det är samma siffror i bilnumret!! :-D

Har nu iaf till slut kommit till ett beslut. Och ja, det känns som en lättnad, samtidigt som det känns som ett mastodontprojekt!! Det får ta den tid det tar...!
Känns konstigt att vissa saker blir så omständiga och jobbiga när man faktiskt blir äldre!!
Nähä, ut i det fina vädret!
Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar