lördag 16 januari 2010

Underbara helg!!

Äntligen är det helg!! Så lång som denna veckan ha varit på jobbet, vet jag inte när den var sist!! Dödstrött konstant hela veckan! För att inte tala om uppgiven....! Vet inte riktigt vad det är med mig...? Hela världen känns upp o ner för mig. Ena stunden är livet på topp, nästa ända nere i källaren..?!! Varför??!! Det är så många saker som jag är så lycklig över i mitt liv, andra saker som gör mig förtvivlad! Slits hela tiden mellan lycka och förtvivlan! Suck!! Har iaf sagt upp min lägenhet. Har kvar den till den siste februari.
Hur ska jag hinna med allt jag vill göra i helgen, som jag aldrig orkar göra på veckan?? Hmm...!
Sen vill man ju vara social med och umgås med sina vänner! Var och hälsade på en av dem igår. Det har inte blivit att vi träffats på tu man hand knappt på hela hösten!! Helt otroligt!! Det var så härligt att träffa henne, fast hon var sjuk!! :-) Men jag tror hon piggnade till lite av att jag kom, hoppas iaf det...! Var uppiggande att träffande henne!! ;-)
Ska åka och hälsa på en annan kär vän ute i skärgården strax!! Hon brukar oxå vara som ett elixir för mig!! :-)
Sen får vi se vad det blir ikväll. Hoppas på att jag ska hinna ställa mig framför mitt staffli lite...!
Plus att jag vill hinna göra en anslagstavla där jag kan sätta upp utklipp som visar vad jag vill med mitt liv! Såg det hos en kompis, och kände att det verkligen var något för mig!! :-)
Sen vill jag ju sy lite med...! Plus att jag ska göra en matsedel med Viktväktarmat...!
Mycket att göra på alldeles för kort tid!! Skynda skynda!!
Nähä, det är nog dax att ta tag i det!! Slänga på en maskin tvätt när jag ändå håller på...!
Ha en bra dag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar