fredag 1 januari 2010

Sen kvällspromenad?

Sitter och börjar bli försoffad nu. Om jag gick och lade mig nu skulle jag somna!
Så jag sitter och funderar på om jag ska ta och gå en sen vinterpromenad med hundarna! Jag tycker det är så underbart vackert ute när det snöar!! Så jag ska nog göra ett frest...!!! :-) Ska se om jag lyckas ta några bilder...!
Hade ett ryck innan ikväll och testade Zumba för första gången!! Det var en syn för gudarna!! Endast iklädd sportbh och knälånga träningsbyxor stod jag framför tvn och försökte se lika smidig ut som de anorexismala dansinstruktörerna. Såg ut och kände mig som en dansande flodhäst! Men svetten rann! Så det gäller att ligga i om jag ska hålla mitt löfte....!!
Nähä, nu ska jag o hundarna ut i snön!! Sen blir det situps på pilatesbollen!! :-)
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar