torsdag 7 januari 2010

Vardagen igen!

Jaha, då var man tillbaks med att jobba igen, efter att ha varit ledig i 2 ½ v. Herregud så trött jag varit idag! Undrar hur lång tid det kommer ta innan man är inne i det igen? Somnade vid 24 inatt. Det värsta var att jag vaknade 3 o inte kunde somna om!! Får sen hur jag kommer att sova inatt....! Somnade när ja kom hem och vaknade inte förrän 20!! Sen ställa sig o laga middag...! Men nu ska jag bara skriva här, sen blir det sängen!
Hann ju inte skriva igår, för direkt efter frukost åkte vi (jag, mamma o pappa) ut till min systerson och sambo, vi hade blivit ditbjudna på kalaset hos min syster på trettondagsafton. Det var korvgrillning vid sjön, samt skridskoåkning och crosskörning. Jättemysigt!! Typiskt att jag skulle åka hem den dagen!
Kvällen innan var vi som sagt bjudna till min syster i Hamra. En tradition i min familj. Alltid lika trevligt!! God mat, fika och vin! :-) Värsta snöstormen att köra dit i, likadant på vägen hem! Hmm, jag får nog komplettera mer sen, för nu har det varit mycket i två dar! :-)
Godnatt på er o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar