fredag 29 januari 2010

Fredag, helg och skymningen faller. Snart dax att hälla upp ett glas vin...! :-)
Var helt inställd på att jag skulle ut och dansa idag, så blev den personen sjuk som jag skulle gått med! :-( Var så sugen! Men men, det var väl inte meningen....! Besviken!!
Var inne på systemet och bunkrade upp lite. :-) Istället för 3-l vin, så köpte jag lite olika enlitare i tetraförpackning! :-) Två röda, två vita och en rosé. Tog dessutom två Kilkenny...! :-)
Jaha, vad har jag lyckats med nu?? Skulle göra ett likamed-tecken. Då hoppade tangentfan dän!! Suck!!
Nähä, nu får jag nog ta mig ett glas vin!! SKÅL!!
Kram o gokväll!!
Ika

2 kommentarer:

  1. ok nu försöker vi en gång till sen ger jag upp. Ta en mazurka lr dra en vals var allt jag skulle säga. Går inte så bra det här.

    SvaraRadera