söndag 3 januari 2010

Bakat scones!

Sitter nu mätt och goé i soffan efter att ha ätit scones med ost och marmelad. :-) När jag satt och gick igenom alla tidningar; Tara, Elle interiör, Må bra mm, blir det lätt att man blir sittandes och sjunker in i någon spännande artikel. Rätt som det var var klockan mycket, det knorrade i magen och jag konstaterade att det inte fanns något bröd hemma. Så det fick bli scones! Kollade så alla ingredienser fanns hemma, sen var det bara att köra igång! :-) Gott blev det!! :-D

Får ju inte glömma att berätta om den underbara månen som höll på att gå upp, alldeles gul, När jag var ute med hundarna!! Så vackert! :-D

Ikväll är jag på kanonhumör, inspirationen på topp! Tänk bara om tiden kunde räcka till!!
Den enda smolken i bägaren är väl att torktumlaren har pajat...! Suck!!
Men allt kan väl inte vara perfekt?!!
Ska sätta mig med Ellos o H&M-katalogerna nu! :-D
Natti
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar