söndag 3 januari 2010

Brunch...!

Så, nu har jag ätit en mycket sen frukost, så man får väl kalla det brunch...! :-)
Fick bli scones till frukost med, så innan jag fick mitt älskade kaffe, fick jag ställa mig och baka scones, men det gick rätt snabbt ändå, blandat med dinkel blev de kanongoda! Sen med osten på som smälter och jordgubbsmarmelad....! Mmmmmm!! Syndfullt gott!! Hmm, inte undra på att man ser ut som man gör....!

Ska ta och börja packa för att åka ner till Värnamo igen. Trettondagsafton ska firas hos min syster i Hamra. Brukar alltid bli trevligt! :-) Men imorrn ska jag och min väninna ha en dekadent afton, fylld med vin, tavelmålning, minnesfrossa och allmänt skitsnack!! :-D Ska bli skitkul!! Vi har konstaterat att under de 28 år vi känt varann har vi aldrig festat ihop! Himla märkligt...!!
Nähä, nu måste jag packa!!
Kram på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar