lördag 23 januari 2010

Färgexplosition!!!

Nu banne mig, händer det saker!! Fick ett ryck igår vid 17 att jag skulle sticka in på Djurbergs och köpa färg. Hade bestämt mig för att måla en fondvägg med horisontella länder i olika bredder.
Så jag skenar in där och får syn på dessa underbart snygga tapeter...! Stod och dregglade över dem o hittade dessutom en som jag kunde tänka mig istället för att måla. Mycket smidigare....! Så jag frågade vad den kostade; 1100!!!!!!!!!!!! Rullen!!!!!! Herre jävlar!! Då hade hon fått slita fram säkert 30 olika kataloger...!! Om det räcker...!! Sen var det dessutom beställningsvara,vilket absolut inte passade min skaparlust!! Nu hade jag varit sjuk i en vecka, febern släppt och hela kroppen skrek efter att få göra något!! :-D
Så jag återgick till min ursprungliga idé...! Fem olika färger; Plommonlila, rött, orange, gul och rosa! :-D Har konstaterat att det hade varit vansinnigt snyggt med guldfärg med, där tejpen sitter!!
Hon blev nog lite frustrerad att hon fick ställa sig o blanda färg kl 18 en fredag...! Köpte dessutom väggfärg till resten av rummet, samt väggfärg till mitt dressingroom...! Så nu ska här målas!! :-D
Första pustet är avklarat! Mer rapport imorgon!!
Natti på er!
Kramar Ullis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar