söndag 31 januari 2010

Söndagsplanering!

Sitter och låter den sena frukosten sjunka. Har fyllt på min mugg (pandamugg med tassavtryck!) med kaffe. Sitter nu och strukturerar upp dagen vad och när saker ska göras. Först blir det att måla sista väggen första ggn. Sen, hänga tvätt, sätta på ny maskin. Sortera mina tyger in i linneskåpet, får bättre översikt på dem då! :-) Hoppas alla går in där...! Sen är det nog dax för andra strykningen! Efter det blir det äntligen ett träningspass i Zumba!! :-D Sen blir det att packa och hämta lite saker i lägenheten...! Soffan hoppas jag! Vi får se! Tv-rummet blir ju klart idag, men jag vet inte om jag vågar köra några växter....!
Usch, vad mycket jag planerat...! Jaja, vi får väl se om det blir allt eller en bråkdel...!
Kram och ha en bra dag i soldiset! :-)
Ulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar