torsdag 21 januari 2010

Piggare!

Börjar äntligen känna mig piggare och febern sjunka! :-) Känner även att mitt humör är bättre...! Tänkte jag skulle ta och mala några bönor och sätta på lite kaffe! :-)

Har orkat lite mer i dag. Har målat det sista på en pidestal som jag haft som projekt ett tag nu. Hittade den i en container för par tre år sen. Ett simpel träslöjdsalster...!;-) Ska ta ett kort på det när den är på plats...! :-)
Sen har jag suttit och grunnat ut hur jag ska göra mitt dressingroom! :-) Det kommer att gå i rosalila och gråsvart!!! Det ni, jag rosa!! ;-)
I tv-rummet har planerna ändrats från stormönstrad fondtapet till fondvägg med liggande ränder i olika bredd och röda nyanser. Blir kul!! :-D

Nu är det dags för en kopp nybryggt kaffe, gjord på nymalda bönor! :-)
Kupp kupp på er!;-)
Kram Ika

1 kommentar: