onsdag 27 januari 2010

Inställt!

Jaha, självklart att det skulle bli ett snöoväder när jag ska in till VV! :-( När jag slutade för dan hade det kommit 15 cm, så folk ansåg att man inte skulle ut och åka mer än i nödfall...! Så det var gränsfall! ;-) Hihi!! Så jag gick in till centrum för att låna bil att köra hem. Mellanlandade på Outlet och gick ut därifrån med ett par kängor, mössa och vantar! :-) Mellanlandade dessutom på Sports bar för att kolla deras tider. Så det kanske blir träning där eller på Friskis & Svettis imorrn!! :-)
Till slut var jag hemma vid 19 fått av mig jobbarkläderna, när jag kommer på att jag glömt köpa hundmat!! Faan!! Det var bara att åka och köpa. Det blev testing av bilen. Det testades med rostspray o det funkade!! :-D Jippi!! Så dagen slutade kanon när det gäller bilen. Middagen kom jag inte igång med förrän 20.30!!!!!!
Herregud vilken dag!!!!!!
Nu är det definitivt dax att lägga sig!!
Ses imorrn kära vänner!!
Nattkramar från Ullis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar