onsdag 27 januari 2010

Dramatik...!

Denna dagen startade dramatiskt! Lyckades med att snooza 2 gånger, jag som aldrig brukar snooza!
Direkt efter jobbet är det planderat att jag ska åka in till Viktväktarna.
Eftersom jag slutar 16.30 och invägningen börjar 17.15 så blir det lite tight med att hinna hem och in till Norrköping sen. Så jag tänkte att jag skulle packa ner kläder och ta med mig till jobbet. Lyckades med att rafsa ner några kläder. Det är noga så de inte väger för mycket....!! Så patetisk man är! Men det är sann psykologi!!! ;-) Ni som varit med vet hur det är...! :-)
Fick erbjudande om att få bilen startad så den skulle bli varm. Mycket omtänksamt! :-) Då gick det inte att vrida om nyckeln!! Sa att de kunde åka, tänkte att det är bara tålamodet som fattas...! Men nej, det var det inte!! Klarade inte heller att få igång den!! Så det var bara att krypa till korset o ringa för att be om skjuts! Hoppas nu på att jag kan låna bil in till Norrköping ikväll!!
Ha en fortsatt trevlig dag!!
kram från Ullis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar