söndag 3 januari 2010

I Nästa igen...

Denna gången när jag kommit ner till Nästa, känner jag av min gamla rastlöshet igen! Suck!! Längtar faktiskt redan hem till Söderköping! Fan vad jobbigt det är att känna sig splittrad hela tiden!!! Det sliter mig itu!! Gör så ont i mitt bröst, att hela tiden antingen längta efter det ena stället eller det andra!!! Varför måste det vara på det viset?????? Kan ingen komma med den ultimata lösningen till mig?!! Klockan är 23.41 och jag funderar på att åka ut och hälsa på en väninna som jag vet alltid är vaken så här dax...! Känner den "härliga" ångestknuten i magen....! FAAAN!!!!!

Ser i alla fall fram emot min dekadenta konstnärsafton imorrn med min väninna! :-D
Dricka vin och titta ut över Bolmen, medans vi skapar mästerverk!! ;-)

Natti på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar