onsdag 13 januari 2010

Ny livsstil...!

Igår var jag så trött o så låg, så jag satte mig inte vid datorn!
Var dödstrött, samt att jag var och vägde in mig på Viktväktarna. DET var inte upplyftande...! :-( Hur i helvete kunde det bli så många kilo på ett halvår????!!!!
Byxorna som jag knappt satt uppe i våras går knappt att knäppa idag!! Suck!! Men, jag har ju faktiskt lyckats sluta röka, jag räknade med att jag skulle gå upp i vikt då, plus att jag gick upp när jag bröt min axel...! Så slutmålet är minst 20 kg lättare...! Puh!!
Idag hade jag tänkt ha en "Pyssla om mig själv"-dag efter jobbet, men så blev det inte! När jag kom hem, la jag mig o vilade. Är konstant trött nuförtiden! Tjatigt!!
Sen var det att åka in o handla...! Efter det matlagning. Middagen 20.30....! Sent som vanligt!! Nu är det dax att krypa till sängs!! Kan inte tänka klart!
Natti natt kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar