söndag 10 januari 2010

Iskörning..

Idag har det blivit massvis med frisk luft! Åkte ut till en sjö mitt ut i ingenstans, med en bana upplogad för iskörning. De flesta som var där, hade inte haft körkort så länge...! Bilen vi åkte med var en gammal 245a med isdäck. De andra körde med vanliga dubbdäck, så de sladdade mycket mer....! Det var ju iof en i vår grupp som är rallyförare o hade sin rallybil med sig och den sladdade onekligen lite mer...!! Asroligt!! :-)
På väg hem ringde en som ev var intresserad av min lägenhet, så vi bestämde en tid vi skulle mötas så hon fick kolla på den. Hon tyckte den var jättefin, men konstaterade att den skulle bli för dyr...! Synd!
Sen hoppade jag i säng för att vila mig lite efter den friska luften...! Jaja, vila lite?!! Hmm, blev drygt en timme!
Fick bli lite kaffe sen så man piggnade till...!
Nu blir det att softa lite, så man hämtar krafter till en ny arbetsvecka!!
Duscha och pyssla om mig själv lite. Sen ställa mig på vågen....!
Funderar fram och tillbaks om jag ska gå in för Viktväktarna eller GI?!! Kan någon hjälpa mig och tala om vilket??!!
Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Hej såg din sida när jag sökte på iskörning i Söderköping ,,, Lite kul bev nyfiken på vilken sjö det var...?

    SvaraRadera