fredag 1 januari 2010

Nytt år nya förväntningar!

Nu är det nytt årtionde! Vad ska det ha med sig i sitt sköte?
Min första nyktra på länge...! Men den har faktiskt varit mycket lugn och trevlig! :-) Satt och spelade ett spel efter maten: "Trodde du ja!" Himla kul!! Vid tolv var det raketskjutning! Tvn på på högsta volym för hundarnas skull. :-)
Har faktiskt avlagt ett par nyårslöften för mig själv iof inför två vittnen. Faktum är ju att jag lyckades med det ena förra året; att sluta röka! :-) Med det kommer ju gärna viktuppgång...! Så därmed så blir mina löften:
Nr ett; Att gå ner i vikt under 80 kg.
Nr två; Minst 100 situps varje dag+ benlyft. Oopps, höll på att glömma nr tre...!
Nr tre; Köra Zumba 3-5 ggr i veckan.
Nu har jag skrivit dem öppet här, så nu kan jag inte prata bort dem...! :-P
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! :-)
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar