lördag 9 januari 2010

Vågat...

Hmm, sitter i soffan och funderar på hur jag ska lägga upp min lördag...! Känner hur latmasken har boat sig ordentligt i mig!! Var ambitiös igår när jag handlade. Köpte nämligen mjöl och tänkte att jag skulle baka idag...! Kom just på i skrivandets stund att jag glömde köpa jäst!! Kan underlätta!!
Sen hade jag tänkt att jag skulle ta det vågade steget o stiga upp på vågen och se hur mycket det har gått åt helvete....!! Sen ska jag leta reda på ett måttband och skriva ner de abnorma måtten som jag har en känsla av att jag uppnått!!
Provade mina nya träningskläder innan jag lade mig igår. Provade dem nämligen aldrig i affären....! Kom ju givetvis inte i de snyggaste byxorna!! Suck!! Men oas är det ju en bra sporre!! :-)
En annan plan jag hade för idag var att gå en långpromenad med hundarna. Vädret kan jag ju inte klaga på. strålande solsken, men -20 grader...! Men jag har ju en suverän dunjacka...!
Sen hade jag ju tänkt plocka ihop saker....!
Dessutom måla lite...!
Usch, alldeles för många val!!
Nu bev det rörigt!! Suck!!
Men jag har iaf lyckats med att lösa Melodikrysset idag, med samarbete med mamma! :-)
Vi får se vad nästa steg blir! :-)
Nu vet jag ett par saker jag ska göra direkt! :-)
Jag ska göra en anslagstavla där jag ska sätta upp bilder, meningar, mål mm som får mig att må bra! :-)
Sen ska jag packa upp kaffekvarnen jag fick i Nästa, som varit min farmors och så ska jag hedanefter göra kaffe på nymalda kaffebönor! Blir en helt annan smak!! :-D
Tror bestämt min kreativa hjärna har kommit igång nu!
Nu ska jag göra verklighet av det med!
Kram på er så länge! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar