onsdag 30 november 2011

En tripp med min väninna till Ge-Kås gjorde susen! =)

Att få miljöombyte var tydligen vad jag behövde! =)
Min väninna frågade förra veckan om jag ville följa med henne till Ge-Kås, så jag tog kompledigt.
Jag hade inte varit där sen -04, alltså på 7 år!
Med andra ord inte sen jag flyttade från Småland!!

Vi startade här hemifrån vid 6,20, tankade i Linköping, fikade i Jönköping och 10,10 var vi framme.
Klockan 18,30 kom vi ut från Ge-Kås!!
Då hade vi hunnit med fika och mat därinne med.
Himla god mat!!
Vi gick upp med kassarna i regnet till bilen, sen gick vi tillbaks till butikerna utanför.
En sportaffär och Sko-Boo hann vi med!
19,20 styrde vi bilen hemåt igen.
Matpaus i Värnamo på Burger King och tankning i Ödeshög.
Klockan 23,05 svängde vi in på gårdsplanen här hemma.
23,30 släckte jag lampan!

Att passera de gamla hemtrakterna kändes onekligen uppigande!
Likaså att ha en heldag med min väninna med mycket prat och skratt var en riktig vitamininjektion!
En riktig tjejdag!! =)
Min energi och gnista kom tillbaka!
Härligt!!

Nu är kassarna uppackade och benen värker från igår. =)
Nästa steg blir att sätta allt på rätt plats!
Men det tar jag inte ikväll....! ;)

Nattinatt på er!!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar