torsdag 3 november 2011

Gott med rosenbuske...

Igår när jag skulle ut och gå med hundarna, tog jag Milou i koppel som vanligt, men tänkte att Millie kunde få springa av sig lite.
Hon har ju så mycket energi som hon behöver få utlopp för.
Jag ångrade mig nästan direkt!
Att springa jämte mig och Milou kunde jag bara drömma om!
Det var min dröm och inte hennes...!
Hennes dröm var att få fortsätta gräva där hon grävde sist i trädgården!
Eftersom jag var så dålig igår, blev det ingen lång runda med Milou.
Efter två(!) timmar kom hon in! (Hon klättrar in i hundgården och in genom hundluckan!! Smart tjej!! )
Kolsvart!!
Man kunde inte tro att det var en vit hund!!
Då fick jag vara snabb som blixten och greppa henne, för att skölja av henne i vasken...!
Jag kan ju inte påstå att hon var överlycklig....!
Hon skvätte ner hela köket!
Sen sov hon gott i soffan!
Nästa gång jag gick ut, så kollade jag hur där såg ut...;
Då upptäckte jag att min ena rosenbuske låg brevid och var lite småtuggad på!
Så det blir att se till att den kommer i jorden igen, så fort som möjligt!!

Det är alltid spännande med hundar! =)

Ha en fortsatt härlig dag!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar