tisdag 1 november 2011

Värsta rycket!

Igår hade jag en hektisk dag på jobbet, så jag såg framför mig jag skulle lägga mig på soffan och vila lite när jag kom hem.
Men istället fick jag värsta energirycket! =)
Efter att ha bott här ute i över ett år, fick jag äntligen tummen ur och började hänga upp lite på väggarna!
Tavlorna åkte upp på löpande band på väggarna.
Flyttade på en som jag hängt tidigare i storarummet till hallen.
Hängde upp mina fem tavlor på fridlysta djur i storarummet där i stället!
Blev kanon!!
I matrummet hängde jag upp sju handarbeten!

Efter det gick det av bara farten!
Bestämde mig för att ta tag i taklampan till storarummet, som jag köpte för några veckor sen.
Flyttade på kroken i taket, så lampan skulle hänga mitt över bordet.
Konstaterade att det inte var någon stickpropp i lampan, så då roade jag mig med att montera dit den.
Var onekligen lite pyssligt, eftersom kablarna var väldigt korta.
Men ihop den fick jag! =)
Nästa moment blev att hitta en glödlampa som inte var för stark...!
Hmm, inte det enklaste!
Men skam den som ger sig!! =)
Till slut kom den på plats, och det blev så bra!
Precis som om den alltid hängt där! =)

Som knorr på kvällen, sprayade jag en blomkruka vit, som jag tänkt på länge! =)

Efter det avslutade vi kvällen med mys framför tv:n och kolla på 2½ män! =)


Kram på er och sov gott!!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar