torsdag 24 november 2011

En behaglig kväll

När jag kom hem körde jag igång tvättmaskinen, laddade jag min Tassimobryggare, satte igång den och plockade fram ett par bullar som jag bakade igår.
Körde igång datorn och surfade lite till min lilla fika, medans jag och vovvarna väntade på husse.
Husse kom hem, jag plockade fram skolpappren och pluggade lite till.
Sen softade jag en liten stund i divanen med pläden över mig och spelade sudoku på mobilen.
Sen började det suga i magen på oss, så jag intog köket och utforskade frysen, för att se vad jag skulle hitta på...
Det blev fläskfile, majskolv i bitar och trepepparsås till det,
Smakade riktigt gott!! =)
Nu har jag intagit divanen igen och surfar här lite...
Imorgon är det skola igen, KUL!! =))

Ha en mysig kväll på er!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar