torsdag 17 november 2011

Få knäna undanslagna...

Märkligt hur några ord kan "slå undan knäna" på en.
Från att dagen började kanon med att det stod kaffe på skrivbordet när jag kom till jobbet, till att bli anklagad.
Då tappar man glädjen.
Man kan börja undra om det är någon typ av häxjakt på mig....
Önskar att det vore något jag inbillade mig, men det är inte bara jag som reagerar på det.
Först snacket om sjukskrivningarna och lasarettsvistelsen.
Sen jympaskorna.
Osv osv...

Tack och lov för att man har en underbar och förstående sambo, hem och hundar att komma hem till så man får känna glädje och uppskattning!!

Kram Ika

1 kommentar:

  1. Älskade vän! Vem är så elak mot dig? Du som är en underbar tjej ska inte få massa skit, det räcker med allt elände du haft med sjukdomarna. Hejar på dig vännen min!
    Kramiz i massor!!!!

    SvaraRadera