måndag 7 november 2011

30-årsfest!

I lördags var vi på 30-årsfest!
Det var en överraskningsfest, så att skriva något här eller på Facebook vågade jag inte!
Tänk om jag försagt mig!!
Vi hade nämligen sagt till henne att vi inte kunde komma och uppvakta henne, för vi skulle åka till Visingsö...!
Att det sen egentligen var helgen som kommer....!
Vi hade visserligen dubbelbokat, men vi ändrade Visingsö.
Så det var inte helt och hållet en lögn...! ;)
Hade jag då skrivit här eller på Facebook, hade jag ju avslöjat mig!! ;))
Så vi begav oss och köpte 20 50-pack med värmeljus, samt en braständare och slog in i en stoor paket.
Sen fixa till sig lite så man var redo för partaj! =)
17,50 skulle vi vara där, så alla var där före födelsedagsbarnet. =)
Prick klockan 18,00 anlände de!
Hennes man hade satt bindel för hennes ögon.
Då började vi sjunga "Jag mår hon leva..." och givetvis klarade jag inte att sjunga mer än ett par ord förrän jag blev så rörd att rösten brast!
Typiskt!!
Sen blev det paketöppning, god mat och trevligt umgänge fram till småtimmarna! =))
Jag hoppas hon har återhämtat sig! ;))

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar