måndag 14 november 2011

De höga ambitionerna försvann, men kvällen blev kanon! =)

Hmm, visst är det märkligt?!
Hela dagen på jobbet medans man jobbar, går man förnöjsamt och planerar allt man ska hinna göra och hur man ska strukturera upp det när man kommer hem.
Men de 25 minuterna på vägen hem i bilen så är det precis som om bilen går på ens energi och inte bensin.
För när man väl är hemma rasar man bara ihop i en hög i soffan!
Har man tur klarar man sig från att somna.....

Idag hade jag planerat att tvätta, ta en långpromenad med Millie efter jobbet, köra pilatesbollen och lyssna på avslappning på min mp3.
Idag var inget undantag!
Luften gick ur mig som vanligt på vägen hem.
Men det blev i alla fall en maskin tvättad, diskmaskinen tömd och fylld, samt lagade mat; bruna bönor och bacon.

Sen fick jag ett sms från min väninna som bor i Gårdeby och undrade om jag ville komma bort på en fika.
Självklart!! =))
Så så blev det!
Efter maten stack jag bort till henne!
Trevligt trevligt!!
Tack ska du ha för en trevlig kväll!! =)

Sov gott alla!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar