torsdag 10 november 2011

Är det könsrelaterat eller?!

Ibland kan man verkligen börja undra...
Är man född till fel kön?
När min kollega ber om att få ta ut komp, så är det aldrig några problem.
Men i stort sett varenda gång jag frågar, så går det inte, pga än det ena än det andra!
När jag började plugga i höstas, föreslog de att jag kunde ta ledigt inför prov om det behövdes.
Så nu när jag då frågade, så gick det givetvis inte!
Tyvärr så är hon som sa det på semester, så jag kan inte prata med henne, samt att det inte blev dokumenterat.
Jag och min kollega pratade om det och han reagerar också på att det aldrig är några problem för honom, men alltid så kinkigt för mig!
Är det skillnad på folk och folk, eller beror det på vilket kön man har?

Kramar Ika

2 kommentarer:

  1. Tror det är för att du är så duktig!!! Dom klara sig inte utan dig!
    Kram o lycka till vännen!!!

    SvaraRadera
  2. Tror på föregående talare. Du är helt enkelt ounbärlig. Dom klarar sig inte utan dig, men utan honom.
    Kram

    SvaraRadera