tisdag 15 november 2011

Efter mycket om och men gjorde jag det!

Efter ett struligt avslut på arbetsdagen och ingen kontakt med banken när jag skulle betala inne på Willys, så åkte jag till slut hem med två liter A-fil...!
Kände mig onekligen himla off när jag kom hem, men efter en stor, lång och varm kram från min underbara sambo, kändes det mycket bättre!
Han lagade lite smidig mat till oss innan jag gick ut med Millie.
Den promenaden blev inte lång...., den lilla stackarn är så mörkrädd!
Så det var bara att vända om mycket tidigare än tänkt och gå hem och byta hund!
Milou var däremot ovanligt piggelin, men vågade inte gå för långt med honom på en gång.
Så sen när vi kommit in så ställde jag mig på crosstrainern istället, körde därefter situps på pilatesbollen och avslutade med att ligga på mage på yogamattan och spänna ryggen och skicka upp armar och ben.
Därefter fick det bli en stor mugg te och sitta här vid datorn! =)
Lyckades dessutom att installera min fina scanner/skrivare till denna datorn!
Så snart blir det ny profilbild här...! ;)

Sov gott med er!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar