fredag 4 november 2011

Julmys med Oriflame.

Igår kväll var jag på Oriflames julmys i Söderköping.
Det gjorde verkligen skäl för ordet "mys"!
Jag hade fått inbjudan av min väninna Marie och sagt att jag gärna fick ta med några vänner.
Försökte få tag på min sambos mamma, men hon jobbade och min goda vän i Gårdeby fick jag inte heller tag i, så jag åkte själv.
När jag kom dit var det ett helt gäng med tjejer/kvinnor i sitt esse!
Alla på gott humör, antingen ätandes eller drickandes.
Vi stod alla med hembakta lussebullar, pepparkakor eller skumtomtar i ena handen, samt glögg, kaffe eller julmust i andra handen! =)
Det var givetvis lotteri och försäljning, samt att man kunde göra beställning.
För en gångs skull vann jag högsta vinsten! =D
När kvällen led mot sitt slut och man skulle bege sig hemåt, så fick man en julklapp när man gick!
Trevligt trevligt! =))

Ska bli spännande att se vad som händer idag! =)

Kram på er därute!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar