onsdag 9 november 2011

Uppsägning efter noggrant övervägande.

Igår fattade jag ett beslut.
Hur gärna jag än vill träna på Träningsverket och hur roligt jag än tycker det är med gemenskapen där, så sa jag upp mitt medlemsskap igår.
Med tanke på de få gånger jag varit där sen jag löste medlemsskapet och det kostar över 400 per månad, samt bensinpengarna för 50 km, så har det varit väldigt dyra träningspass!
Det blir mycket spilltid i och med att jag slutar klockan 16 och de flesta passen börjar 17,30.
Hade man riktig tur kunde det vara ett pass kl 17, men de gångerna var lätträknade...!

Så nu gäller det att byta ut batterierna i pannlampan och stegräknaren, plocka fram reflexvästarna till hundarna och mig, damma av crosstrainern och pilatesbollen, samt packa upp min nya yogamatta och att leta reda på samma självdiciplin för träning som den jag har när det gäller maten! =)
Ska även leta reda på mitt träningsschema jag gjorde i en Excelfil....! ;)

Åker nog på att köpa ett par nya träningsskor att gå i med, för de jag köpte i somras är redan utslitna!

Mot ett nytt friskt liv och färre kilon!!

Ha en underbar höstdag därute!!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar