onsdag 23 november 2011

Min Tassimobryggare!

Åhh, jag måste ju berätta om min bryggare!!
I fredags när jag kommit hem och pratade med min älskling i telefon sa han mitt i samtalet;
"Förresten, jag har köpt en namnsdagspresent till dig!"
"Jag har inte namnsdag idag...?!!"
"Joooo, du heter Moa!"
"Ehh, näää........?"
"Vi låtsas att du har namnsdag!" =)

Så när han kom hem gav han mig Tassimo-patroner.
"De passar ju inte till vår maskin" sa jag.
"Joo, de gör det nu!!" sa han, räckte fram andra handen och log med hela ansiktet!!
Där var det en stor låda med en superläcker Tassimo-bryggare av märket Bosch, i världens läckraste orangea färg!! =))
Gissa om jag blev överlycklig!!
Jag blev så glad så tårarna kom!!

Tack än en gång, min älskade Henrik!!! =) <3

Sov gott nu, mina underbara vänner därute!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar