torsdag 8 december 2011

Dippar igen...

Märkligt...
Så fort man börjar må bättre, så slutar man skriva i sin "må bra"-bok.
Det funkar ett tag, men nu känner jag att jag är på väg ner igen. Skit också!!
Började ju äta 5-htp-kapslar och det var ett riktigt lyckokast!
Mådde så kanon både fysiskt och psykiskt!!
Sov gott om nätterna jättepigg och fylld av energi och glädje på dagarna!
Ja, jag kände verkligen inre harmoni.
Sen började de ta slut och det var dags att beställa nya.
Då hittade jag ett annat märke som var billigare.
Givetvis kom smålänningen i mig fram då, så jag tänkte att jag testar dem.
Så idiotiskt!!
Varför ändra ett vinnande koncept?!!
Ibland är man helt enkelt riktigt dumsnål, dessutom vid fel tillfälle!!
Så nu har jag en burk som inte gör någon verkan, samt att jag även köpt en till min mamma, som jag fick att testa de första och även hon mådde så kanon!!
Så nu är det bara att beställa den första igen så fort som möjligt!!
De andra kan jag kasta åt helvete!!!

Ha en mysig vinterkväll där ute i kylan!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar