tisdag 20 december 2011

Jag orkade ju! =)

Tänk, jag orkade ju! =)
Jag lyckades ta mig ur paltkoman efter maten och släpa mig upp till ateljén på övervåningen.
Började direkt att flytta på en byrå som stod där till andra änden av rummet.
Sen banade jag väg så jag skulle kunna få plats och släpa ut garderoben, som jag upptäckt låg på högkant i ena långgarderoben!
Den blir bra att hänga medeltidskläderna och lägga in gardiner i!
Det blev ett evigt baxande och trixande fram och tillbaks.
Hade ju givetvis hjälp av Millie och Milou.
Men när jag lyckades stänga in mig själv i långgarderoben, med klädgarderoben i dörrhålet, ringde jag till Henrik som var nere i huset.
I det läget hjälpte det inte att hundarna hjälpte mig, de redde inte heller ut det.
Han kom upp och hjälpte mig ut med den, sen ställde jag den på plats, satte hyllplanen på plats och satte i lådorna! =)
Genomsvett och nöjd släckte jag ner sen och gick ner och sjönk ner i soffan, efter att ha gått ut med hundarna lösa en sväng! =)

Kände mig riktigt nöjd till slut med min måndagskväll!! =)

Hoppas ni får en härlig dag! =)

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar