fredag 9 september 2011

Oj, inte sen i Mars?!!!

Kom på att det var längesen jag skrev här, men inte trodde jag att det att det gått ända sen Mars! Då är det väl nästan på tiden att jag skriver, eller vad tycker ni?!
Det går knappast att återberätta vad som hänt på hela den tiden, speciellt inte när man har så dåligt minne som jag har! =)

Vi har hunnit med en intensiv men underbar semester i bla Danmark och Norge.

Dessförinnan fyllde jag år och då hade mina föräldrar, mina systrar och några syskonbarn åkt upp hit och grattade mig! Kul, eftersom det var första gången de var här!

Min självkänsla har varit nere på det lägsta möjliga hela våren och sommaren, så jag har äntligen tagit tag i den. Gör stora framsteg med hjälp av 5-HTP som bisittare, så nu känner jag äntligen igen den människa jag egentligen är! =)

Sen har jag dessutom börjat plugga på distans till Behandlingspedagog!
Känns så underbart att jag ÄNTLIGEN har hittat något som känns helt rätt! Har letat i många år vad jag vill plugga till, men inget som känts hundra.
När jag hörde talas om den här utbildningen var det som om något klack till i mig att det är det ju jag vill bli!!
Så inför skolstarten kändes det så kul att få gå och köpa skolgrejer; Filofax, block, bra penna och lite mappar. Blev så ivrig så jag gick och köpte mig en fin vit mini-pc samt en väska till den! Det var ju ett måste!! ;))

Så nu sitter jag här och skriver på den nöjd och lycklig över tillvaron!

Kram på er därute!
Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar