måndag 12 september 2011

En omväxlande söndag.

Gårdagen var allmänt trevlig.
Pluggade på socialtjänstlagen, samtidigt som det åskade. Tack och lov kom den aldrig nära! Har en väldig respekt för åskan, eftersom jag har varit med om att blixten slagit ner på nära håll två gånger!
Satt och läste så ögonen gick i kors till slut, medans älsklingen var ute och lekte i skogen med 4-hjulingen, tillsammans med grannen på sin 4-hjuling! Det är bara storleken och priset som skiljer på pojkar och mäns leksaker...! ;)
Måste ju säga att det är en väldigt användbar "leksak", så ni inte tror jag tycker annat! Vi har ju både plogblad till snön i vinter och en vagn att köra undan skräp i! Så det är en bra investering, tycker jag! =)
När jag började läsa om meningarna, för att det inte fastnade, insåg jag att det var bäst att lägga ifrån sig boken!
Då hade han kommit hem, genomblöt, eftersom de blev överraskade av en störtskur! =)
Vi tände lite ljus (bla min nya ljuslykta!), satte oss vid tvn och började titta på en film, medans regnet smattrade utanför! Hög mysfaktor! =)
Rätt som det var kom solen fram igen! =) Då bestämde vi att vi skulle åka bort och hälsa på våra goda vänner, så vi tog på oss hjälmarna och stack iväg! =) Så vansinnigt roligt!!!!! =D Genvägen vi tog var "tyvärr" längre både dit  och hem...! ;))
Sen avslutade vi kvällen med mer mys i soffan med en film! =)

Idag blir det att fortsätta pluggandet! =)
Det är så härligt att få använda "de små grå" igen!! =)

Ha en härlig dag nu!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar