fredag 23 september 2011

Farlig om natten!!

Inatt levde min stackars underbara älskling farligt...! =))
Jag "vaknade" vid 2 och behövde gå på toa. Milou låg på min yttersida (vänster), så jag "tänkte" att då går jag upp på andra sidan...!
Jag vände mig mig om och skulle sätta ner fötterna...! Där var något som tog emot...!!
Jag satte fötterna i magen på min älskling! Men det begrep jag inte då...
Jag "tänkte" "att det var det nya gångräcket på jobbet som tog emot och då måste det ju finnas en öppning till höger"....
Där hade älsklingen sitt ansikte....!!
Då frågade han lite snällt; "Vad gör du älskling...?"
Jag började förklara och insåg att jag inte varit riktigt vaken när jag gjort allt detta! =)

Sen gick jag på toa, gick och lade mig igen och somnade på två röda!!

Det blev ett gott skratt vid frukostbordet!!
Jag skrattade så tårarna rann!!! =D

Ha en härlig fredag på er!!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar