tisdag 13 september 2011

Man kan faktiskt ha kul på en tisdag!

Hoppas jag att att det blir iaf...! ;)
Jag ska vara barnvakt ikväll till min väninnas tre underbara barn!
Modern roade sig med att försöka skämma mig igår med att den minste hade varit helt galen igår och slängt saker omkring sig! Men så lättskrämd är jag inte! ;) Jag har ju trots allt jobbat på dagis en gång i tiden, så lite pedagogik ska väl sitta kvar..., hoppas jag! ;)
Men först ska hon och jag titta på tyg till en klänning hon ska ha på ett bröllop! INte vilket bröllop som helst heller, utan ett temabröllop! Temat är viktorianskt-edwardianskt. Spännande! Är alltid kul att sy lite udda saker! Det blev mycket googlande innan vi hittade förlagan....!
Däremellan ska jag hinna med att hämta två bord!
Tight schema!! =)

Ha en fortsatt bra dag på er!
Kram Ika

2 kommentarer:

  1. Låter spännande! Hur gick det att vara barnvakt? Bra kan jag tänka mig! Kul att se dig komma igång med skrivandet igen! :-)
    Kram vännen min!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det gick kanon att vara barnvakt!
    Snälla barn och mycket hjälpsamma stora barn! =))
    Ja, jag känner att det bara bubblar ur mig! Ett uppdämnt behov och jag mår så bra av det!! =)
    Ser fram emot att du också ska börja blogga...! ;))
    Kram min underbara vän!!

    SvaraRadera