tisdag 20 september 2011

Vänner!

Har ni tänkt på hur viktigt det är med goda vänner?
Hur de kan få en på gott humör om man vaknat på fel sida, bara genom att man pratar med dem.
"Fånga upp en" om man "faller". Får en på fötter när man inte mår bra.

Jag är lyckligt lottad med flera goda vänner!
Min "bästis" som jag haft i 28 år! Du finns alltid där för mig när jag behöver dig!! vi håller vänskapen vid liv, fast vi bor 26 mil ifrån varann!
Jag har även två mycket nära vänner till i Småland som alltid finns där för mig!
Sen har jag en i Trollhättan som det känns att vi träffas alldeles för sällan, men när vi träffas fortsätter vi bara där vi var sist! Ja, vi har också varit vänner i 28 år!
Sen har jag ju mina  underbara "nya" vänner som som jag lärt känna sen jag flyttade upp hit som står mig varmt om hjärtat! Även om man inte träffas jämt, så vet man ändå att de finns för en!!

Jag är så tacksam över att jag har er alla!!
Älskar er!!!

Sist men inte minst så har jag även en helt underbar vän i min älskade sambo!!!
Älskar dig!!

Jag känner att jag verkligen är lyckligt lottad!!

Kram på er alla underbara människor!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar