måndag 26 september 2011

En väldigt mixad lördag!

Lördagen började som sig bör med sovmorgon och sen upp och satte på en kanna kaffe för att ta med över till Helena för att lösa Melodikrysset. Ni som känner mig vet att det är en tradition som jag haft sen barnsben! =) Mao ett "måste"! ;)
Sen skkulle gardinerna upp och kuddarna på plats! =)
Stryka stryka stryka....! Tre kom upp, sen rann inspirationen bara av mig! Sånt är så märkligt! =(
Hade dessutom konstaterat att jag hade ju ingen gardinstång uppe i mysrummet!! TMB (trött man blir)!!
Senare kom älsklingen och hämtade mig (han hade varit och hjälpt våra goda vänner). Vi gjorde oss i ordning, tog fyrhjulingen (jag invigde min skoteroverall), så åkte vi tillbaks till dem.
Åt god mat, drack lite gott och spelade TP! Det blev en kannontrevlig kväll som alltid med dem!! =))
Tack ska ni ha!! =D

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar