tisdag 20 september 2011

Hur tänkte jag?!!

I söndaga fixade vi till vårat nya tv-rum på övervåningen!
På övervåningen där vi har alla böckerna och icke att förglömma; den underbara kakelugnen!
Eftersom det för det mesta bara är vi som kollar på tv, så tyckte vi att det passade bättre att ha vårat egna lilla mysrum på övervåningen!
Givetvis invigde vi det igår med filmmaraton och massa onyttigheter; nötter, ostbågar, chips och läsk!
Gott var det!!
Men igår kom sviterna!!!!
Min mage klarade inte av det! Skulle hållt mig till enbart nötterna...!
Hela dagen igår gick jag mådde fruktansvärt illa och kände mig spyfärdig.
Min mage är ju helt inställd på GI, så då slår den bakut...!
Så jag frågar mig; hur tänkte jag?!!
Jaja, "av skadan blir man vis", säger man ju....
Vi hade i alla fall helt underbart mysigt, jag får tänka på det istället!!! =))
Vi avslutade givetvis kvällen igår med med att kolla på film där, men då höll jag mig till nötterna...!! ;))

Hoppas ni får en riktigt härlig dag!!
Kram på er därute!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar