torsdag 22 september 2011

Ehh, har det blivit vänstertrafik igen???!!!

Har jag missat något?
Har det blivit vänstertrafik igen??
Större delen av de bilar jag mötte på vägen hem igår körde på sin vänstra sida!!
Det är väl nackdelen med att köra kurviga mindre vägar....!
Men som det faktiskt lätt går att mötas på, om var och en håller sig på sin sida, när man inte har fri sikt!!
En av alla idioterna körde dessutom av min backspegel, trots att jag var halvvägs ner i diket!!
Det blev en öronbedövande smäll, så resten av resan hem körde jag i krypfart och chocktillstånd!
Jag ska väl vara tacksam att det inte blev värre och att jag inte blev skadad, men jag mådde inte bra på hela kvällen sen.
Hade ett väldigt stort behov av ömhet och närhet!!
Att bara få kramas och vara i en trygg lugn famn!
All inspiration jag haft tidigare blåste bort med min backspegel.
Så jag får ta och leta reda på den idag igen....

Hoppas på en bättre dag idag!!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar