torsdag 29 september 2011

Nollställa mobilen...

Igår samlade jag mod till att nollställa mobilen.
Jag fick den för drygt ett år sen av min älskling och var givetvis ivrig att få igång alla funktioner på den! En HTC Wildfire! Wow!
För att kunna ladda ner olika "apps", behövde man skapa en "googlemail". Jag var så ivrig när jag fått den, så jag satt och skapade en när vi var ute och åkte bil långväga.
Mailadressen kom jag ihåg, men lösenordet....!! Näää, det var lögn att komma på vad jag tagit!
Så under ett års tid har inte jag kunnat ladda ner några "appar", eller annat som behöver verifieras!
Ytterst frustrerande!!
Efter mängder med försök så gav jag upp.
Till saken hör att jag hade över 900 (!) underbara och kärleksfulla sms från min älskling! De gick ju inte att spara!!
Kontaktade supportchatten, där jag förklarade mitt problem.
Sen frågade jag ju givetvis även hur man sparar sms:en. Som svar fick jag "man kan ladda ner en "app" från "appsmarket"...
Då svarade jag att "det var just det problemet...."!!
Så igår fick jag radera allt och sms:en från min älskling får jag behålla långt in i mitt hjärta!! <3

Efter att mobilen startat om och jag skapat en ny mail så öppnades en helt ny värld för mig!
"Apparnas" värld!!! ;)
Jösses så mycket det fanns att ladda ner!!
Så kom gärna med tips till mig!! Hihi!!

Ha en härlig dag!!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar