fredag 16 september 2011

Sugmärken på ryggen...!

Igår var jag på massage.
Jag har vissa ställen som vägrar ge med sig i ryggen. Från nacken ner till skinkorna!
För att komma lite längre in på djupet denna gång, använde hon sig av "koppor" (lite osäker på hur det stavas...!).
Kan tala om att det kändes!
Det bildas som ett vacuum för att få igång syretillförseln och genomströmningen genom musklerna.
Hon sa att min sambo kan ju bli lite misstänksam när jag kommer hem med sugmärken över hela ryggen! Hon sa dessutom att det var tur att det inte var badsäsong nu....!
På kvällen visade jag dem för Henrik. Han sa att det såg ut som om jag hade blivit piskad över ryggen! =)
Jag har nu två 5 cm breda och 30 cm långa sugmärken mellan skulderbladen!!
Men himmel vilken skillnad det blev!!
Nästa vecka ska hon köra mer med dem!
Alltid spännande att prova på något nytt...!!

Ha en bra dag!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar