måndag 26 september 2011

Göra höstmysigt hemma med hjälp av lönen! =)

I fredags kom lönen och då var det dags att inhandla det jag planerat tidigare!
Jag och en väninna gjorde Norrköping osäkert.
Hon behövde handla till deras nya hus som de håller på att flytta in i och jag hem till oss.
Många affärer blev det, men kul hade vi!! =)
För min del blev det bla en fodrad overall, gardiner, prydnadskuddar, ljus, orkideer, blomsternäring (äntligen kom jag ihåg det!), taklampor, glödlampor, mm mm!
När vi till slut var klara, köpte vi med oss mat och jag ringde min älskling så han kunde möta upp hemma hos dem, så åt vi hemma hos dem. Men för att kunna äta fick montera ihop deras nya köksmöbler...! ;)
Det smakade extra bra med mat sen! =))
Sen satte vi oss uppe i soffan och softade och hade allmänt trevligt! =))

Ha en bra dag!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar