onsdag 28 september 2011

Skutt mot äppelträdet...

För ett par veckor sen fick jag av min älskling en V70 automat.
Gud så bekvämt det är!
Bara gasa och bromsa! =)
Det var dags att besiktiga bilen, så ett par kvällar denna veckan har han och en vän hjälpts åt med att fixa lite saker på bilen, bla den trasiga backspegeln......
Idag ska den få sin dom...!
så med andra ord så fick jag ta en annan bil idag.
Det fick bli Daihatsun.....
Vad jag inte tänkte på när jag startade var att den INTE är en automat!
Den tog världens jätteskutt fram mot äppelträdet!!
Man skulle kunna tro att bilen blev våldsamt sugen på äpple!
Det är helt otroligt hur snabbt man vänjer sig vid att köra automat!

Så idag håller jag tummarna för min älskade V70 att de ska vara snälla mot den på besiktningen....

Hoppas ni får en härlig höstdag!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar