måndag 26 september 2011

GI är min grej, trots vissa missöden...

Nu har det börjat hända lite igen med min viktnedgång! =)
GI verkar verkligen vara modellen för min kropp!
Det går inte neråt i rasande takt, men det är ju desto större chans att man behåller vikten sen, när man nått sitt mål.
Men ibland är man lite obetänksam....!
För min del funkar det inte alls att äta några kolhydrater.
Jag får kramper i magen, kräkfärdig och det känns som det sitter fast något i matstrupen!
Så det gäller verkligen att tänka sig för så man inte "syndar"!!
Ställde mig på vågen i helgen och konstaterade att jag gått ner ytterligare 2 kg!! =D
Yes yes yes!!
Nu har jag kommit halvvägs; gått ner 9 kg och har 9 kg kvar!! =))
Äntligen börjar det faktiskt kännas överkomligt!!
Det är en sån kick!!
Men tyvärr så fick jag kramperna i magen idag och mår fruktansvärt illa! Känns som det sitter en jättepropp i strupen!!
Men med massvis med mineralvatten hoppas jag att det ska släppa så småningom....

Kram på er därute!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar