söndag 27 mars 2011

Äldreboende...

I fredags tog jag ut en semesterdag. Vi skulle åka ner till mamma och pappa i Nästa med Milou.
Efter många försök, med dramatiska upplösningar, konstaterade vi att inte Milou blev accepterad i flocken och att det aldrig kommer att fungera att ha honom här.
Så med mycket stor sorg i hjärtat kom jag överens med mina underbara föräldrar att han skulle få bo där. Det blir som ett äldreboende....
Jag vet ju att han kommer att må som en prins där!
Vi hade inte varit där en kvart förrän han fick en leverpastejsmörgås av pappa.
Det känns fruktansvärt konstigt och sorgligt att inte behöva gå ut med Milou.
Som tur är har jag ju Millie och Gaston!
Släpade ut dem och deras husse på promenad.
Försöker tänka på Milous bästa och inte vara egoistisk, vilket är lite svårt emellanåt...
Får skriva mer sen, för det blir så suddigt av alla tårarna...

Kram på er därute!
Ika

1 kommentar:

  1. Lider med dig, vännen! Men tänk på att du får träffa honom samt att han har det toppen nu!!!
    Kram från din vän Anneli <3

    SvaraRadera