fredag 18 mars 2011

Brännskadad och tacksam!

Som jag skrev i mitt förra inlägg så brände jag mig förra fredagen. Trodde det skulle läka sig av sig själv, men på söndagen var det så rött runt om och ömt, så jag åkte till på måndagen och fick ju givetvis pennicillin. Hmm, det har jag ju aldrig ätit det senaste året...! Jaja, bara det läker så....! Här varit och lagt om såret varje dag hittills utom idag. Ska på återbesök först på tisdag, men nu gör det ondare än det gjort innan i veckan, samt att jag mår tjuvtjockt...! Vi får väl se hur det går....!

Tidigare i veckan ringde min fd och berättade att han skulle göra i ordning i sin bod och undrade om jag ville ha mina saker som fanns kvar där. Jag trodde inte de fanns kvar, så jag blev glatt överraskad och väldigt tacksam! Så idag var jag och Milou ute och hämtade så mycket som gick in i min lilla bil och tog en kopp kaffe. Kändes jättebra att kunna prata med varann som normala människor.
Stor eloge till dig och tack!! =)

Ha en fortsatt trevlig kväll alla där ute!
Kram Ika

1 kommentar:

  1. Vad har du gjort? Det ska vara du som hittar på massa konstiga saker....!!! hihihihi......
    Låter ju härligt att du fått dina saker, samt att ni prata med varandra! Så som du skrev stor eloge till honom!
    Kram vännen!!!!

    SvaraRadera