lördag 19 mars 2011

Vår i luften!

Trots att det vräkte ner nästan 20 cm snö igår så verkar våren vägra att släppa sitt grepp! Äntligen!!
Det är så underbart!!
Solen skiner från en klarblå himmel, fåglarna kvittrar och det droppar från taket av att snön töar! Är det inte vårtecken?!
Har just löst Melodikrysset med kanonsamarbete med Ullis som vanligt, samt att mamma ringde till snabbgenomgången! Det är en lång tradition för oss. Ända sen jag flyttade hemifrån när jag var 19! =)

Idag blir det att rensa lite i trädgården samt att ta hand om det jag var och hämtade igår! =)
Konstaterade att det inte varit uppackat sen jag bodde i Ringarum! Det var ett tag sen, så det kan bli riktigt spännande! =)

Får väl se hur mycket jag orkar, för jag mår så kymigt av penicillinet. Mår illa, trött, stickningar i benen, kramp i benen och det "stramar" i huden på benen...!

Men nu är det underbart väder, så då får man försöka förtränga det!

Ha en underbar lördag!
Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar