söndag 13 mars 2011

Oj då!

Oj då, här hade jag visst inte skrivit på över en månad!
Det händer kanske inte så mycket. Har dessutom varit lite off...
Vi är ju bjudna på bröllop i början av Maj, så min tanke var ju givetvis att jag skulle nått min målvikt då, men inte ett enda jävla kg har jag gått ner!! De förbannade kilona jag fick när jag slutade röka verkar vara lögn att bli av med! Har inte funkat med GI för fem öre denna gången, så nu får det bli VV. Förhoppningsvis kan jag ju gå ner något kg till Maj iaf....!

Helgen har varit väldigt trevlig.
I fredags efter jobbet när Henrik eldade i tunnan, satt vi tillsammans med "svärmor" Helena på hennes altan och vi tog varsitt glas rött och en mycket god chokladbit från Åre choklad. Solen sken, det var flera plusgrader och fåglarna kvittrade. Helt underbart!! =)
Sen klockan sex på kvällen kom grannarna upp på en bit mat och vi kollade på Lets Dance.
Vid niotiden kom  Linda och Stefan upp från Göteborg och då blev det tunnbad! Lika härligt som alltid!
Jag lyckades tyvärr stöta emot skorstenen när jag skulle fylla på ved, så jag har nu ett smaskigt brännsår..!! Jaja, smällar man får ta!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar